Sıkça Sorulan Sorular

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Üyelik

Nasıl Üye Olabilirim?

Sitemizin üst kısmında bulunan “Giriş Yap” butonuna tıkladığınızda ''Üye Ol'' kısmındaki formu doldurarak üyelik işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir miyim?

ellesse.com.tr üzerinden alışverişlerinize üye olmadan devam edebilirsiniz. Ancak üye olmanız durumunda siparişinizin durumunu kolay bir şekilde takip edebilir, yenilik ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.

Üyelik Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Hesabınız içerisinde "Hesap Bilgilerim" menüsünden tüm bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Üyelik bilgilerinizi güncellediğinizde e-postanıza gelecek olan onay maili ile sistemsel güncellemeyi gerçekleştirebileceğimizi belirtmek isteriz. Onay vermediğiniz taktirde sistemimizde eski e-postanız kayıtlı kalacaktır.

Şifremi Unuttum, Nasıl İlerlemeliyim?

Tüm sayfalarımızda sağ üst köşede yer alan hesap ikonuna tıkladığınızda giriş yapabileceğiniz sayfaya yönlendirileceksiniz. Sayfada yer alan "Şifremi Unuttum" butonunu kullanarak e-postanızı girmeniz halinde e-postanıza şifre yenileme linki yönlendireceğiz.

Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesap Bilgilerim” bağlantısı altındaki “Adres Bilgilerim” sekmesine tıklayarak mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

Sipariş

Siparişimin takibini nasıl yaparım?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" sekmesinden görebilirsiniz. Aynı zamanda telefonunuza gelen bilgilendirme SMS'i içinde yer alan bağlantıdan takip edebilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini ve alıcının adını değiştirebilir miyim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra bu işlem yapılamamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme SMS'i yönlendireceğiz. Bu SMS içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu kargo firması internet adresi üzerinden takip edebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Siparişiniz, anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo firması ile teslim edilecektir. Bu konuda sizi siparişiniz kargoya verildikten sonra SMS ile bilgilendireceğiz.

Ödeme Seçenekleri

Hangi ödeme şekilleri ile ödeme yapabilirim?

Tüm kredi kartları, atm kartları ve sanal kartlar ile ödeme yapabilirsiniz.

Ödeme aşamasına kadar geliyorum ancak işlemlerimi tamamlayamıyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikli olarak kart bilgilerinizi kontrol etmenizi sorunun devam etmesi halinde kullanmış olduğunuzu tarayıcınızı değiştirerek tekrar denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde konuyla ilgili 0850 532 19 26 numaralı müşteri hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.

Kredi kartı detaylarım güvende midir?

Sitemizde, tüm kredi kartı işlemleri ve onayları şirketimizden bağımsız olarak ilgili banka ve benzeri kart kuruluşlarınca online olarak aranızda gerçekleştirilmektedir. Kredi kartı "şifresi" gibi bilgiler şirketimiz tarafından görülmez ve kaydedilmez.

İade

İade şartları nelerdir?

Fatura tarihi itibariyle 30 gün içerisinde iade sağlayabilirsiniz.

Üzerindeki etiketin çıkarılmamış olması gerekmektedir.

Orijinal ambalajın zarar görmemesi, ürünün kullanılmamış ve yıkanmamış şekilde tarafımıza ulaştırılması gerekmektedir.

İç çamaşırı ve çorap ürünlerinde iade yapılamamaktadır.

Ürünlerimi nasıl iade ederim?

Tüm siparişlerinizi teslim aldıktan 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Telefonunuza gelen SMS'lerin altında bulunan iade&değişim linkinden ya da iade.ellesse.com.tr adresi üzerinden talebinizi oluşturarak Yurtiçi Kargo anlaşma kodunu not edip ilgili kargo şubesine iadenizi ücretsiz şekilde teslim edebilirsiniz.